Fyra dagar

Om fyra dagar sitter jag nog och äter avslutningsmiddag på skolan eller något liknande. Om fyra dagar är den här treårsperioden kallad för gymnasiet slut. Om fyra dagar ska jag ta studenten. Det är tre år med så fruktansvärt mycket glädje och gemenskap i en helt underbar klass. 16 helt olika individer som ändå lyckas ha en sån här sammanhållning. Det är 15 människor som jag kommer minnas hela livet och de personer gör min gymnasietid minnesvärd. Med den här klassen hade jag kunnat fortsätta tre år till. Tack!

Om fem dagar är det "sommarlov" och jag är ledig tills den 28 juli då det bär av till Karlskrona för lumpen. En tid som jag hoppas blir lika minnesvärd och lär mig viktiga saker. Det kommer bli en utmaning både att vara där och att vara utan vännerna, familjen och Mathias. Det blir tufft att klara av det. Det blir en utmaning för mig och Mathias men övervinner vi den kan vi nog övervinna det mesta. På ett sätt önskar jag att vi hade träffats en annan tidpunkt och fått mer tid för varandra innan det här, men på ett sätt känner jag mig ändå trygg i det här och när de här elva månaderna är passerade så har vi all tid i världen, och som sagt, om vi klarar det här så har vi en jäkligt stark grund att stå på!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: sanna

sp05, en klass för sig. oj vilka minnen. & oj, vilken kärlek.

2008-06-09 @ 09:13:50
URL: http://havsengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0