I himmelen

Tänk att hela jorden just nu
förefaller platt
Då jag aldrig mer ska få höra
ditt burdusa skratt
Jag har sorg idag
Att det gick som det gick
Men jag lovar ha
En vakande blick

Så när vi ses i himmelen
När vi ses i himmelen
Får du veta vad alla har gjort
Och vad som hände sen
När vi ses i himmelen
När vi ses i himmelen
Det är okej om det tar lite tid
Bara vi möts igen
Upp i himmelen

Grannarna har slagit på stort
och byggt en näckrosdamm
Din äldsta dotter har åkt fast
För att ha snott en rosa kam
Mamma har kris
Och jag festar som förr
Ja här é precis samma surr

När vi ses i himmelen
När vi ses i himmelen
Får du veta vad alla har gjort
Och vad som hände sen
När vi ses i himmelen
När vi ses i himmelen
Det är okej om det tar lite tid
Bara vi möts igen
Upp i himmelen

Du får skryta, du får slå mig
Det kan jag nog ta
För viktigast av allt är att det blir
Som det en gång var

När vi ses i himmelen
När vi ses i himmelen
Får du veta vad alla har gjort
Och vad som hände sen
När vi ses i himmelen
När vi ses i himmelen
Det är okej om det tar lite tid
Bara vi möts igen
Upp i himmelen


Den hår låten får mig till tårar. Helt underbar låt som får en att hålla hoppet uppe. Underskatta aldrig Magnus Uggla som har skrivit denna underbara text

Kommentarer
Postat av: Bosse

Håller med dig. Texten och låten är såååååå bra...
Kram Bosse

2008-02-26 @ 09:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0