Kanske

Kanske är det på väg framåt. Kanske håller du på att bli så bra att du till och med kan bli frisk inom en viss framtid. Kanske, men det får tiden utvisa. Nu gäller det bara att vara envis och inte ge upp hoppet. Jag ser en tendens till det, men det här ska vi klara tillsammans. Det här ska vi överleva tillsammans. Det måste vi klara! Vi är vikingar, du och jag, pappa.

I övrigt så har jag andra förvirrande moment just nu, men det fixar sig nog får man hoppas. Det löser sig, det brukar ha en tendens att göra det. Jag gillar känslan men inte det som händer. Det är svårt när jag inte kan läsa människor. Jag brukar vara bra på det men du, lilla gubben, är svårläst. Jag har uppriktigt sagt ingen aning! Men det som inte dödar gör en starkare och efter det här kanske jag är ännu bättre på att läsa av människor. Du ger mig en utmaning, minsann.

Jag vill träffa min Anna i helgen också. Snacka skit och så kan man ju få lite hjälp att lösa det här "problemet". Även om hon bara skrattar åt det, för det är lite komiskt.

Anmälde denna person till Mix Megapols Adam har ett plan . Hoppas han kommer med för då har han lovat mig en rolig sak. Plus att jag tycker motiveringen var sjukt bra! Oyes!

Pratar med en person nu på MSN som alltid har en tendens att få mig glad. Underbart! Jag har så många härliga vänner, så jag blir så glad.

Kommentarer
Postat av: Adam

Att lära sig kroppspråk:

HA på tv:n och stäng av ljudet.

Tolka därefter kroppspråken. Oavsett om dte är debatt,serie/film.

Du sparar mycket kursliteratur och behöver inte ens läsa en bokstav=)

2008-04-13 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0